mandag, juni 12, 2006

One down - one to go..

Nå har jeg en eksamen igjen, før jeg kan begynne å nyte ferien. Gleder meg! Hadde besøk av mor og far i helgen, de kjørte et flyttelass hjem også flyttet vi en del ting inn i den nye leiligheten. Leiligheten ble veldig godkjent av begge to. Gleder meg til å flytte inn til høsten, og ikke minst begynne på et aktivt og spennende år med kroppsøving!

Mine planer for sommeren er:

- grilling, kubbespill og is.
- strikke babyteppe til Solveig.
- jobbe
- jobbe enda litt mer..
- Sandøya
- jazzfestival
- bluesfestival og kanskje hyttetur til Brevik.
- Oslo! (Regner med du har shoppingruta klar, Kristine!?) Tar deg og dine foreldre på ordet
og kommer på besøk :)
- bade!
- og sikkert enda mer jobbing.. :)

God sommer, folkens!!

Og husk; solkrem!

Ingen kommentarer: