fredag, august 15, 2008

Sommerens prosjekt..


Hjemme på jenterommet har denne kommoden i ubehandlet tre stått. Hadde den på min første hybel når jeg gikk på gymnaset. Men etter det har det ikke fristet å ta den med. Siden jeg skulle flytte sammen med min kjære til høsten, og der var mangelen på skapplass stor. Fikk jeg lyst til å prøve å ordne denne. Om det skulle virkelig gå galt, var det ingen krise siden jenterommet sjeldent blir besøkt. Etter noen runder med beis, pussepapir og lakk ble den seende slik ut :


Beis: Faxe Interieur nr. 7

Lakk: Trestjerner - silkematt

Nå har vi flyttet inn i leiligheten, min kjære har skrudd på nye håndtak og den har fått plass i stuen.

Den første teksten ble understreket, greidde desverre ikke å fjerne det. Noen som kan det? Ser att jeg også bør bli flinkere til å ta bilder. Har tatt disse på dagtid, men har greidd å få med skygger og ser nå att de er litt misvisende. Kanskje Marianne kan lære meg noen fototriks? ;)

1 kommentar:

frøken ij sa...

så flott den ble! bra jobba :) ha en fin helg du også