mandag, mai 17, 2010

Funn!

Se hva som stod i boden til huset vi kjøpte! Hurra!! :) Har banket bunnen full i småhull, og sådd masse frø i den. Håper de begynner å spirer snart, hittes har det gått litt sakte, men nå begynner det å bli grønt...
Skal legge ut bilde om det blir blomster der etter hvert...

Og forresten: gratulerer med dagen! :) Her har vi gått i barnetog, spist middag med familien og sett på borgertoget fra balkongen til søstra mi.


                                                                 

3 kommentarer:

Sylke Feldhusen sa...

Artig balje du fant hos deg! En slik en ble jeg badet i da jeg var liten... ;) Den blir sikkert veldig fin med blomster!

Takk for hyggelig kommentar hos meg :)

Linda sa...

Så fin balje, blir nok kjempefint med blonter i den:) Mamma har en slik som jeg har veldig lyst på men har ikke klart å overtale henne helt enda;)
klem

Unknown sa...

Hei :)
Så fin en blogg du har!
Tusen takk for hilsen hos meg. Ja vi håper virkelig at skola vår skal få "leve" i mange år fremover. Dessverre står det nokså dårlig til med kommuneøkonomien her - som det nok gjør mange andre steder også...

Må du ha ei fin helg!
Her i huset har vi omgangssjuke barn, så helga her blir nok preget av det.
Klæm fra Eva