lørdag, august 28, 2010

Helg og knøttecup

Her har vi vært på fotballcup å sett fadderungen min spille sin første cup i dag. Knøttekamper er utrolig sjarmerende! Kjekt med ordentlig fotballdrakt, alt  rundt banen er like spennende og plutselig er hele laget i angrep! Men så stas, og ikke minst når gutten scoret sitt første mål!

Er innom en rask tur for å ønske dere en god helg, før vi skal ut å spise middag med venner!

                                                                      
PS! Kjære svigerinne; God tur til Kenya!! Vi gleder oss til å høre om turen!

4 kommentarer:

Magia da Inês sa...

♥Olá, amiga!
Passei para uma visitinha.
Seu cantinho continua lindo!...
Boa semana!♥
Beijinhos.
Itabira♥
♥♥♥ Brasil

Unknown sa...

Heihei:)
Takk for koselig hilsen hos meg... jeg gleder meg til skikkelig høst med kakao, pladd og store gode strikkejakker ♥

Herlig med knøttekamper, her får de minste spillerne t-skjorter med "bygdas rpskinn" på:)) De er skjønne...

Klem Line

Bluggi buggi blogg sa...

Takk for koselig hilsen hos meg. Så kjekt å ha tante på tilskuerbenken da :)
Kos dere med maten :)
God helg
Trude :)

Ingvill Humlebrekke sa...

Kjære svigerinne :) Kenya er tilbakelagt og Uganda er stedet :) Håper dere har det bra hjemme :)Hils din kjære mann!