søndag, mars 29, 2009

Sol og snø

I dag har vi hatt den nydeligste dagen på ski hittes denne sesongen. Pudder og masse sol! Ble til og med solbrent - herlig! :) Nå har nedtellingen til påske begynt for alvor, fire dager til vi setter kursen mot Trysil. Første delen skal vi på hyttetur med Eiriks venner, og resten blir tilbragt hos svigerfamilien. Som jeg gleder meg!
Har blitt lite strikking i det siste. Ble bråstopp når jeg oppdaget at det er flere feil i oppskriften, irriterende! Men skal snart ta den frem igjen :) Har heklet litt - bilder kommer.

1 kommentar:

Åshild:D sa...

Åhh!!Nå må jeg si jeg gleder meg til Trysil, når jeg ser disse bildene.. Ser jo bare helt nydelig ut=) Vi har hatt strålende vær i dag vi oxo, men litt for mildt for ski kjøring desverre.. Teller ned til påske nå, gleder meg masse til mange kosleig dager=) Klem