onsdag, mars 11, 2009

Vis meg ditt kjøkken

Fikk utfordring fra Renate om å vise kjøkkenet vårt. Kremt! Kjøkkenet vårt kan nok trenge en oppussing, men for husleien vi har så kan jeg (nesten) lage maten på gulvet.
Kjøkkenet er nesten sjarmerende. Det jeg ser frem til når vi får vårt eget som nygifte er å ha mer benkeplass, og mer skapplass. Liten plass til baking, og oppbevaring.


Hyllen jeg malte tidligere.

Når jeg først er i gang må jeg vise sparegrisen vår! :)


Jeg sender utfordringen videre til Marianne, Åshild og Synnøve. Synnøve er min flotte søster som holder på med oppussing på høyt nivå, spent storesøster som jeg er utfordrer jeg henne så jeg får se bilder! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Syns kjøkkenet ditt var kjempekoselig jeg!!! :)

I fyllet? Jo, jeg har først ett lag med tomatpure, så har jeg i kjøttdeig blandet med meksikansk pizzafyll, mais.. Og på espen sin del pleier vi å ha store løkringer og tomat :P og så har vi ett lag med ost, samt ett lag med baconskiver.. MMMhmmh..!!

Åshild:D sa...

Syns det var kjempe koselig på kjøkkene deres jeg=)!! Nå har jeg lagt ut noen bilder av mitt kjøkken oxo=) Men du, nå er det ikke lenge igjen til påska, gleder meg så masse til å se deg igjen, blir kjmepe koselig=)

Anonym sa...

skal legge ut bilde av kjøkkenet når i får tatt nye bilde, men det ser jo ut som en byggeplass akkuart nå da!! :D skal prøve å få det til i morgen!