torsdag, august 18, 2011

Koslig overraskelse

I dag er det skolestart rundt om, min klasse er tilbake på skolebenken etter ferien. Jeg er hjemme, og synes det er litt rart - selv om jeg var på jobb i går og hjalp litt til med forberedelser. I postkassen i går fant jeg en pakke, den inneholdt denne nydelige jakken fra  Zara sin barneavdeling. En elev hadde kjøpt denne til babyen, selv om de hadde ferie og jeg ikke skal tilbake på jobb før nyttår. Læreren smelta, og gleder seg enda mer til å komme tilbake på jobb. 
I dag har vi vært på kafè med fire venninner, og babyene deres. Kjenner nå at jeg er veldig takknemlig for at vi har blitt kjent med så mange som også er hjemme med småbarn. Dagene kunne nok blitt lange med lite voksenkontakt, spesielt når mannen er en del borte. Lettere å komme seg ut når vi er flere som drasser rundt på babyvogner, og stadig er på utkikk etter passende steder for bleieskift og amming. Og ikke minst så er det kjekt å kunne gå på baby-kino, svømming og babysang sammen.

                                                                         

Ingen kommentarer: