tirsdag, august 30, 2011

Nye "lykter" til høsten

I tillegg til å bake en mislykket kake, har jeg i dag pyntet et par Norgesglass. Kjekt med nye "lykter" når kveldene blir mørkere utover høsten. Veldig enkelt gjort, og ikke minst er det gjort på null-komma-niks. Festet noen brede blonder, surret hamp i rundt glasset og satt på noen skilt med teksten "Carpe diem" og "Love".

Noen ganger kan man lure på hvorfor en er så heldig å være sammen med verdens beste. Da jeg stod på kjøkkenet i sliten joggings, småsvidde fiskekaker på pannen og en kake i søpla, kom mannen hjem med ny frisyre og blomster til meg. Lucky me! Nå skal familien krype ned i kjellerstuen å se Greys - Hurra for koslige tv-kvelder i høstmørket!

                                                            

3 kommentarer:

Sylke Feldhusen sa...

Så koselige glass du har laget, de gir et varmt og behagelig lys i høstmørket! Og et fint blomsterhjerte har du fått, da er det bare å glemme den mislykkede kaken :)

motionocean sa...

for noen utrolig søte lykter! Jeg fikk høstfølelse med en gang! :)

Lev Livet Lett Lokki sa...

Så vakre!!
Takk for inspirasjonen!!
Legger meg til som følger for bloggen din nydelig!!
Klem Lokki