onsdag, mars 12, 2008

Fikk denne nydelige buketten fra noen jenter i min klasse i dag. Den måtte bli med hjem og pynte opp spisestua før påske.

Nå har jeg en dag på jobb før vi skal kjøre til Skeikampen på hyttetur. Der blir jeg til tirsdag, og onsdag går turen til Riga! :) Gleder meg stort til begge deler. Både ski, hyttekos med venner, shopping og kafèbesøk blir bra.

I morgen etter jobb går turen til sentrum for å kjøpe vin, strikketøy, lesestoff og solkrem (Jada, optimist!) Meldingene er ikke helt topp nå, men krysser fortsatt fingrene for sol og pudder :)

God påske!

Kos deg masse videre, Marianne! Gleder meg til å høre masse fra turen din, selv om jeg er ofte innom bloggen din :) Du er så god på å ta bilder, må lære noen triks fra deg. Men savner bilder av dere da! ;) Klem


Ingen kommentarer: