mandag, mai 26, 2008

Avbrekk fra mappearbeid...

Har strikket et babyteppe, som enda ikke har fått festet blonden på fordi jeg har greid å glemme det igjen i Volda. Men hadde mye garn til overs så jeg har strikket lue, skjerf og holder nå på med sokker i tillegg. Mulig jeg har enda mer garn til overs etter dette prosjektet - noen som har ideer til hva jeg kan bruke det til? Forslag mottas med takk! :)
Den siste tiden har vi hatt nydelig vær i Bergen. Før jeg måtte jobbe med mappeinnlevering tok jeg meg en rusletur rundt i byen. Morsomt å være turist i egen by, kanskje spesielt jeg snart skal flytte - igjen!
Nydelige gater med brostein.
Gleder meg til å flytte opp til Sunnmøre igjen, men må innrømme at det er noe spesielt når solen faktisk skinner i Bergen.

1 kommentar:

Margrethe sa...

Så nydelig Bergen er i solskinn! Langt i fra bare du som gjør andre ting enn å lese - jeg er så lei at jeg tror jeg kaster opp snart, og enda har jeg to eksamener igjen. Ni dager til ferie føles som ni år... Eksamenslesning er grusomt altså! Lykke til med dine!