lørdag, august 20, 2011

Invitasjoner til dåp

I slutten av september skal jenta vår døpes. Jeg har endelig fått dillet meg til å sende ut invitasjonene. Jeg lagde invitasjoner som er formet som bleier. Etter en del prøving for å lage en mal, ble det til slutt en bleie, selv om det første forsøket lignet mest på en stringtruse. Ikke ofte det blir brukt så mye rosa, men når det er jentedåp må det være lov.
Et vennepar av oss fikk nettopp en gutt, og når jeg var så godt i gang så lagde jeg en "guttebleie" til de. I løpet av våren og sommeren har seks vennepar av oss fått babyer, og alle fikk gutter. Kjekt at Eline får så mange jamngamle venner å vokse opp sammen med, fra den eldste til den yngste skiller det bare 15 uker og midt i hurven er Eline født.

                                                                  

4 kommentarer:

Sylke Feldhusen sa...

Så morsomme og fine kort du har laget! Lykke til med forberedelsene, og ha en god helg!

Copenhagen tips sa...

Så flink du er, de var kjempe fine!

Morsomt dette med barn, jeg tror du er et par år yngre enn meg? I vår vennegjeng har ingen barn, og heller ingen har planer om det. Er vel sånn det er her i storbyen...

Lykke til med forberedelsene :)

Natalie HM sa...

Tusen takk :) Og disse kortene var jo super kreative! Imponert:) Veldig fin blogg, så her blir det flere besøk:) Nydelig liten jente du har, med et veldig flott navn:)

Fruen sa...

Så flotte invitasjoner! :)