onsdag, oktober 15, 2008

En utfordring...

Jeg har fått oppgave å lage en scrapbook. Jeg kan bestemme hva som skal være med av bilder, farger, osv. Har scrappet litt tidligere, men når jeg fikk helt frie tøyler ble det plutselig litt vanskelig. Her er første side. (Ser at noen av stripene er skjeve, det skal fikses på :) Har du noen gode ideer, eller fine nettsider, så tar jeg gjerne i mot tips :) Teksten til høyre er forresten et nydelig dikt av A.O Vinje, "Den dag kjem aldri"Se fine skåla jeg fikk til bursdagen med forlovern min :)

4 kommentarer:

Guttemamma sa...

Jeg har ingen gode ideer, kan ikke sånt. Men vil bare ønske deg en god kveld!

Margit sa...

Kreativ du altså!
Jeg er misunnelig!
:p

Guttemamma sa...

Takk for det! Bildet er fra tv-stua vår som har hvitmalt panel på vegg og i tak. Har den samme veggen i halve trappa og. Er veldig glad i det, men veggen trenger et strøk til...:-)

Guttemamma sa...

Svært fornøyd med både guttene og utsikten...