torsdag, oktober 23, 2008

julehefte og mer garn..

Var innom en strikkebutikk på veg hjem fra jobb i dag, de har fått inn så mye fint til jul. Har kikket litt i dette juleheftet fra Sandnesgarn. Her er mange flotte julegaver som kan strikkes, både til seg selv og andre :)
Tre nøster av alfa ble med meg hjem i dag. Har strikket noen luer fra Sandnesgarn tidligere, og ble veldig fornøyde med de. Tenkte jeg skal strikke en ny i svart som kan passe til skinnjakken. Venter enda på garnet jeg mangler til sofapleddet som jeg holder på med, da kan jeg strikke luer så lenge...


2 kommentarer:

Rannveig og Markus Leon sa...

En liten hilsen fra oss to på Grünerløkka!Du er god,og vi gleder oss til å få deg i familen!:) Klem fra Rannveig og Markus

Guttemamma sa...

Ja, her er det bare å stå på. Jula kommer fortere enn vi aner...!