søndag, oktober 26, 2008

På pinnene

Som alltid har jeg mange prosjekt på pinnene på en gang, og i det siste har det gått ekstra sakte pga. skole, lesing, jobb, vikartimer og diverse sosiale aktiviteter. Tenkte jeg skulle vise frem de tre prosjektene som er første prioritet.

Over er bildet av et sofapledd jeg begynte på i sommer, er strikket etter et babyteppe. Dette skal strikkes av seks typer garn, jeg mangler det ene, og dermed ble det stopp. Mor mener at dette teppet ikke blir ferdig før meg og forloveden er godt gift på tredje året - håper jeg får garnet snart så jeg får vise at vi kanskje er gift, men forhåpentligvis ikke på tredje året...
Neste ut er en blonde som skal være på et babyteppe som har vært ferdig i en evighet. Men etter at en har strikket to meter blonde så begynner det å bli småkjedelig..

Er nesten ferdig med denne sokken nå, det går jo fort.. men frykter at det kommer til å gå saktere når jeg skal begynne på nr. 2... Kjent fenomen at sokk/vott nr 2 er faktisk ikke så gøy som den første...:)
Nå skal jeg rusle ned i idrettshallen for å se min flotte forlovede spille volleyball :) Siden jeg var på jobb i går gikk jeg glipp av de to første kampene, men jeg får med meg den siste som er i dag.



2 kommentarer:

CosiFanTutta sa...

Hei du, det pleddet så veldig fint ut. Alt sånn håndarbeid imponerer meg :o) Hadde brukt åresvis på noe sånt!!
Det var virkelig en nydelig hund du passet!
Fortsatt fin kveld!

Guttemamma sa...

Så flotte ting på pinnene dine! Kjenner meg veldig godt igjen, pleier å ha noen halvferdige prosjekter jeg og...!