lørdag, november 08, 2008

Drøm

Familien har et sommerhus som vi har arvet etter mine oldeforeldre. Øya huset ligger på er utrolig idyllisk. Har tilbragt mye tid der ute i alle ferier gjennom oppveksten. Ved siden av kjøkkenet er ei stor flott spisestue. Stuen har grønn (!) smal, stående panel og vegg-til-vegg teppe. Spisebordet som står der ligner på det som er på bildet, så det mangler egentlig bare å male kommoden og veggene hvite. Rive bort teppet og male tregulvet som forhåpentligvis ligger under. Og et par lyse liftgardiner. Skal ikke så mye til for at det blir perfekt til et sommerhus. Selv om vi lærere har mye avspasering så skjer det mye disse ukene, og med mulig flytting og bryllup så er det vel begrenset hva en rekker. Men kanskje om jeg får med mamma på dugnad :)

5 kommentarer:

Guttemamma sa...

Ikke ferie mor, avspasering...! Gleder meg til å se bilder når den tid kommer!

marianne sa...

Eeeeller, so synst ej du skal invitere alle oss opp dit ei helg, og so pussa vi opp på en to tre! Det ha vore finfint det!!!:) Savna dej forresten veldi masse på hyttetur, Audi... Skolde ønske du ha kunna vore der...

Auuud sa...

Ja, d va en god idè, Marianne! Me jenten kan ta oss ei helg der oppe med malingsbøtte og rødvin. SLettes ikkje dumt :) Ja, skulle gjerne vært med på hyttetur me dåkkå.. tenkte masse på dåkkå, men måtte dessverre jobbe... Men fleire tura bli d, heldivis :)

Toril sa...

Flott blogg du har!!
Kjekt at du fant meg på forumet :-)

Strikkelaura sa...

Åh, det hørtes virkelig ut som en drøm!
Hvordan gikk det med nissen du skulle sy? Diver med en kalender jeg, ikke lett å sy nei! :)