søndag, november 02, 2008

Vennskap og båtliv

Vi har et lite rom med rød tapet, uten vindu og vegg-til-vegg teppe ved siden av kjøkkenet i leiligheten. Hadde vi ikke leid leiligheten hadde dette rommet blitt pusset opp i en fart. Men vi har satt inn en skrivepult, hengt opp hyller og kjøpt inn hvite bokser for å lage et system. Dermed har jeg fått mitt eget rom til data, scrapping og håndarbeid :) Ikke spesielt pent, men utrolig sjarmerende. Glassene over står på hyllen og er fylt med brikker til scrapping. Tok frem et gammelt album jeg hadde noen ledige sider i, og fikk brukt opp noen oransje ark som sjelden blir brukt. Lagde denne siden av min kjære og en venn som er på båttur, sommeren for to år siden. De er så søte i den lille båten, vi var nemlig for mange til at alle kunne sitte i samme båt. Dermed måtte de kjøre den lille, mens vi andre fikk plass i den største. Men en fin tur til Brevik for å spise is ble det :)




Ser at jeg burde gjort mer ut av siden, men var en smule utålmodig...




3 kommentarer:

Monika sa...

Heisan - snubla inn i bloggen din - her var det mye fint :-)
Godt å ha sitt eget rom - mitt var lite før, men er no så heldig å ha eit stort rom - men fult og rotete blir det lell.
mest av lappeteknikk - men også litt av scrapping og spempler - artig å holde på med noe.
Smil fra monika i eidsdal

Guttemamma sa...

Skal du gifte deg? Når da? Du får la oss ta del i planleggingen..Så stas!!! Den dagen gikk altfor fort, var en stooor dag! Jentefesten var kjempekoselig!!Ha en fortsatt fin kveld! Klem fra Anette

silje-sin sa...

Så flott med eget rom til sånne ting da! Selv om du ønsker at det kunne vært litt annerledes:) Deilig å ordne med sommerbilder på denne tiden:) Ha en fortsatt flott uke! klem fra silje.