søndag, november 23, 2008

Pannebånd


Eneste jeg har heklet i mitt liv er en grytelapp i 4. klasse, og teknikken gikk raskt i glemmeboken. Men nå har to venninner lært meg denne teknikken igjen, så i går heklet jeg meg dette pannebåndet. Det ble litt stort til hodet mitt, så det blir nok sendt til = Oslo trenger votter, skjerf, o.l. Du kan lese mer om dette prosjektet hos http://www.strikkelaura.blogspot.com/. Så får jeg finne frem heklekroken på nytt å se om jeg hekler et som passer til meg :)

4 kommentarer:

marianne sa...

= Marianne daah...? Haudet mitt e STORT!:) Va et nydelig fint panneband. E nok en eller annej me knekk i knena so kjeme til å føle sej go og varm på øyrene i vinter... Du e so snilde so gjer sånt, Audi...:)

Auuud sa...

Åå! God du e, marianne! :) Men kan jo hekle et til d au da, så godt i gang no att :)

Åshild:D sa...

Så flink du er, skulle ønske jeg kunne alt det håndarbeidet du kan=) Blei jo kjempe fint!!!=)

Strikkelaura sa...

Så fiiinnt det var!! Jeg liker sånne pannebånd kjempe godt, men aldri laget det selv. Så det skal jeg jammen gjøre. Takk for inspirasjon :)

Du kan sende det til denne adressen:

Hanne Marit Schultz
Frognerveien 9b, Oppgang 3
0257 Oslo