søndag, august 09, 2009

Mitt utdrikningslag

Da er vi tilbake etter en lang og deilig ferie. Bloggen har også blitt preget av at vi har vært bortreist, men nå er jeg tilbake. Før bryllupet vårt hadde jeg et fantastisk kjekt utdrikningslag sammen med 15 fantastiske venninner. Det var enda flere som ikke hadde mulighet til å være der, de fikk jeg hilsener fra i løpet av kvelden. Som jeg setter pris på dere!!
Dagen var innholdsrik var utrolig innholdsrik. Jeg kan nevne i fleng, men blant annet var det salsakurs, time hos fotograf, god middag, spørrelek og forskjellige oppgaver i både Ålesund, Molde og øya jeg er i fra. Bildet ovenfor er fra Personliggave-leken. Alle hadde pakket inn en personliggave hvor jeg skulle finne ut hvem givern var. Så mye gode minner!

En av gavene var fra ei god venninne som hadde limt en knapp på en søt ramme. Knappen er fra jakken hun hadde på seg den første kvelden vi var sammen!!

1 kommentar:

Åshild:D sa...

Hehe=) Fine bilder av deg, det må jeg virkelig si:D synd jeg ikke hadde mulighet til å delta, men ser ut som du hadde et knall utdrikkningslag fordet=) Tusen takk for en kjempe fin sommer med mange gode minner=)