onsdag, september 28, 2011

Jeg fant, jeg fant


På veg hjem i går trillet jeg og ei venninne innom en bruktbutikk, og se hva jeg fant! Jeg sendte melding til mannen og spurte om han kunne plukke opp en "kommode" på veg hjem fra jobb. Senere fikk jeg en melding hvor det stod "Du er meg ei fin ei du", han hadde trodd det var et nattbord det var snakk om - ikke en skjenk.
Skulle gjerne ha sett ansiktet hans når damene viste han hvilken han skulle ha med seg hjem :)

Klar for nytt prosjekt! :)


                                                                  

5 kommentarer:

Musefletta sa...

Ah, disse er så fine!
Vi har ett slik på familiehytta, som bestemor og bestefar står for enn så lenge.. Og skapet, nei det får jeg ikke ;)

Ha en fin dag!

Auuud sa...

Tusen takk!

Ja, falt pladask for skjenken :)

Magdalena sa...

nå er eg spent på ka du gjør med denne.. maler?? har en som eg er lei...

Unknown sa...

Knallfin ♥
Hihi, helt riktige måten og gjøre det på vettu, når han først er i butikken, må han jo bare ta den med, hihi;))

Klem line

Auuud sa...

Magdalena: Nå har jeg pusset den ned, og når vi kommer tilbake fra en liten ferie neste uke, så finner jeg nok frem grunninga og maling. Litt usikker på akkurat hvilken farge jeg kommer til å bruke, men kjenner heg meg selv rett så blir den nok hvertfall lys :)

Tusen takk, Line! :)