torsdag, februar 02, 2006

Dager jeg aldri glemmer..

De siste dagene har jeg ikke hatt sjans til aa sjekket mail og lignende. Har vart en dag i den storste slummen i Kenya, bor over en million mennesker der. I Nairobi bor det 4 millioner mennesker, og halvparten bor i slummer! Ubeskrivelig! Er nok inntrykk jeg aldri kommer til aa glemme. Senere var jeg paa en skole for gatebarn, saa skjonne unger! Ungene her nede klarer virkelig aa sjarmere meg! I gaar var de norsk studentene ute og spiste middag. (LES : krokodille, struts og kamel) slaa den du! :) Har det veldig fint her nede, har opplevd masse som jeg aldri kommer til aa glemme. I morgen reiser jeg videre til Pokot, en liten landsby. Skal besoke noen skoler, og dra paa fjellur. Det er ikke sikkert jeg faar tilgang paa dusj der, saa internett blir det noke lite av. Planen er aa komme tilbake hit til Nairobi neste fredag, skal oppdatere siden da. Haaper dere alle har det bra hjemme! Det er bare aa sende mail, blir glad for noen ord fra hjemme! Kenyaklem fra AJ

Ingen kommentarer: