søndag, februar 12, 2006

Mamma

Gratulere saa mye med morsdagen, mor! Det ligger et morsdagskort en eller plass hjemme, glemte aa fylle det ut til deg. Men fikser det naar jeg kommer hjem :) Vil benytte sjansen til aa gratulere bestemor og alle andre modre som leser paa siden min. Haaper dere har hatt en bra dag. I morgen skal jeg ha forelesninger paa Kenyatta universitet, blir spennende. Etter skolen reiser jeg videre, men kommer tilbake hit til Nairobi neste helg igjen. Skal paa noen dager paa et annet misjonssenter og et hotell, saa regner med jeg har mulighet til internett der. mangel paa strom her, saa naa sitter jeg og venter paa at jeg kan faa starte en vaskemaskin. Stromnettet her i Kenya er ikke av det mest stabile slaget! Har allerede vaert ver to uker i Kenya, har opplevd Kenya fra mange ulike sider. Har bodd i Nairobi (4 millioner innbyggere) vaert paa landsbygda som verken hadde vann eller strom, sett masse dyr, blitt bitt av apekatt og opplevd veldig varierende veier. Men har det veldig kjekt her!

Varme klemmer fra Kenya

Ingen kommentarer: