lørdag, februar 25, 2006

Har hatt noen fantastiske dager i Mombasa denne uken. Mombasa er en by ved kysten som har ca. 1 million innbyggere. En dag var vi ute i baat, fikk blant annet provd snorkling. Var veldig morsomt, fikk se mange nydelige fisker. (Og noen som ikke var saa nydelige) Hotellet vi bodde paa var ogsaa av veldig bra standard. Kjekt med aircondition og et toalett som fungerer. Der var det ogsaa en del apekatter som var frempaa, kom paa verandaen og ville gjerne paa besok inn. Men apekatten var diger, saa det var ikke aktuelt. Men den stjal en potetgullpose og noen kjeks og forsvant paa taket. (Jeg for min del har faatt nok av apekatter, allerede forste uken ble jeg bitt av en egentlig sot liten apekatt.) Igaar tok jeg buss tilbake til Nairobi. (Laaaaaang busstur) Hvertfall siden aircondition ikke virket, og bussen var full av folk. Odd Ragnar maalte at det var 37 grader inne i bussen. Jeg og Silje fikk heldigvis sovet litt paa turen, saa den ble en smule kortere.

Til alle som har hatt bursdag : gratulerer. Haaper dere har hatt noen fine dager!

Klem fra Aud Johanne

Ingen kommentarer: